www.sanatorna.org.ua

Меню користувача

Доброго дня, Guest

Реєстрація
Забули пароль?

Логін
Пароль
Зараз онлайн
Адмінів: (0)
Користувачів: (0)
Ботів: (2)
Гостей: (2)
Всього: (4)
Список онлайн
oBotForum
Yandex BotForum

Погода

Партнери


Google рекомендує

Виховний процес


[ Головна | Популярні | Список ]

ВИХОВАТЕЛЕМ ШКОЛА СТОЇТЬ

Розмістив: Олешко Л.В.Переглянуто: 8393
Категорія: Немає категоріїДата: 02.08.2009
 

Мета виховної роботи школи:  формування конку­рентоспроможної особистості із постійною потребою до самореалізації та самовдосконалення, з гуманістичним світосприйматтям і почуттям відповідальності за долю України, її народу.

 Основні завдання:

•   філософсько-світоглядна підготовка школярів, допомога їм у визначенні сенсу життя в умовах соціально-економічних змін, но­вих форм господарювання, у ви­робленні ціннісного ставлення до власного життя;

•  формування в учнів основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, за­стосовувати їх у своїй практичній діяльності;

•  розвиток почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток;

•  формування навичок самоврядування, соціальної активності і  соціальної відповідальності суб'єкта громадянського суспільства у процесі практичної громадської діяльності школярів;

•  розвиток моральних почуттів і рис особистості, формування в учнів розуміння норм загальнолюдської і народної моралі;

•  розвиток правосвідомості —формування правової культури, вільне володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, актив­на протидія випадкам порушення законів;

•  підготовка випускників базової школи до свідомого вибору професії;

•   формування у шкільної молоді розуміння, що людина — частина природи; залучення  до активної екологічної діяльності;

•  формування основ естетичної культури, розвиток худож­ніх здібностей і почуттів особис­тості;

•   фізичне вдосконалення, розвиток потреби у здоровому спосо­бі життя; гармонійний розвиток духовного, фізичного та психіч­ного здоров'я;

•   статеве виховання учнів, підготовка їх до сімейного життя.

Шляхи реалізації:

•   Структура виховної роботи.

•   Система виховних заходів.

•   Методичне об'єднання  класних  керівників.

•   Учнівське самоврядування.

•   Тематичні місячники і тижні.

•  Семінар «Соціальний захист дітей».

•  Рада профілактики правопо­рушень.

•  Клуб батьківського спілкування.

Виховання… Навіть великі педагоги бачили його по-різному. І якби існував певний алгоритм виховного впливу на дитину, в результаті якого як єдиний продукт отримували б ідеальну людину, то, мабуть, нам, педагогам, і не доводилося б шукати і експериментувати, творити і втілювати.
 

Як організувати процес виховання в сучасній школі? Ця проблема цікавить педагогічних працівників, що покликані працювати над становленням людської особистості. Після уроків з дітьми в нашій школі працюють вихователі, які одночасно виконують обов’язки класного керівника. Класний керівник – перший захисник своїх дітей, а часто єдиний, ближче від інших стоїть він до дитини і краще від інших її розуміє, він автор і архітектор свого класу. Кожний вихователь нашої школи – яскрава особистість, кожен вихованець – неповторна індивідуальність. Три головних турботи бере на себе класний керівник: здоров’я вихованця, виховання його почуттів і розвиток його розуму.

Класні керівники школи створюють в класах такий мікроклімат, щоб кожен учень окремо і всі разом одержали можливість проявити себе з кращого  боку.

 

Адже, так важливо вчити дітей щомиті відкривати для себе світ любові і добра, відчути себе комусь потрібними, бути відповідальними за свої вчинки.

У нашій школі класними керівниками школи докладається чимало зусиль, аби створити індивідуальні виховні системи.

Для класних керівників початкових класів пріоритетним завданням є формування класного колективу. Ніщо так не згуртовує дітей, за словами В.Сухомлинського, як гра. Тож вихователі молодших класів у своїй діяльності віддають перевагу ігровим формам роботи.

Класні керівники п’ятих класів приймають від вчителів-початківців сформовані, дружні колективи. Вони, враховуючи психолого-педагогічні особливості дітей цього віку, намагаються формувати у вихованців всі види цінностей: добро, справедливість, милосердя.

Всім відомо, що вік восьмикласника – перша сходинка до пори юності – вік конфліктів, самоствердження. Тож вихователі допомагають дітям цього віку самореалізуватися, розвиваючи їх творчі здібності.

Моделлю випускника нашої школи є створення особистості, готової доконкурентного вибору свого місця в житті,  до входження в реальне життя  з його жорстокими умовами.  Я – українець. Я  - особистість.  Я – будівник власного життя.

Без винятку всі вихователі нашої школи створюють такі умови і будують виховні системи такими, аби дитина почувалася захищеною, щасливою; самодостатньою і зростала людиною з великої літери.

Індивідуальні виховні системи класів створюють єдину  загальношкільну виховну систему “Школи сприяння здоров’ю”

Першим і найголовнішим завданням у роботі вихователів нашої школи є захист, збереження і розвиток здоров’я учнів. Це стосується як фізичного, так і духовного, психологічного та соціального здоров’я. Реалії сьогодення, соціальні запити суспільства, потребують від школи виховання ініціативних, чесних високоморальних, ділових і відповідальних громадян, яким доведеться будувати сильну економічно і незалежну державу.

 

У межах цілісного педагогічного процесу ці якості формуються через безпосередню участь школярів у роботі учнівського самоврядування. Від того, як воно організоване, залежить ступінь ефективності всієї виховної системи школи.

 

 

 


Коментарі

Логін
Коментар
Підтвердження коду безпеки
Код безпеки
Введіть код




Сторінку згенеровано за 0.062 секунд
Немає наповнення для цього блоку
Немає наповнення для цього блоку