www.sanatorna.org.ua

Меню користувача

Доброго дня, Guest

Реєстрація
Забули пароль?

Логін
Пароль
Зараз онлайн
Адмінів: (0)
Користувачів: (0)
Ботів: (1)
Гостей: (2)
Всього: (3)
Список онлайн
oBotForum

Погода

Партнери


Google рекомендує

Дитяча організація "Сузір'я"

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ОДНА
ІЗ ФОРМ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ



“Сузір’я” – саме так називається наша юна, але вже досить згуртована шкільна організація. Все наше цікаве, надзвичайно заклопотане життя в школі, яка наче вулик, щохвилини вибухає новими ідеями, веселощами, обертається навколо добровільного об’єднання “Сузір’я”. Членами його є діти, підлітки і дорослі нашої школи, яких об’єднує спільна мета і коло інтересів. В основу діяльності дитячої організації покладено розвиток та втілення в життя загальнолюдських цінностей. Наша дружна організація, звичайно, живе за певними законами, а саме:
- закон єдності слова і діла;
- закон честі і совісті;
- закон дружби і товариськості;
- закон турботи і милосердя.
Керівний орган учнівського самоврядування – парламент школи на чолі з президентом. Вибори президента школи – визначна подія. Участь в голосуванні можуть брати як учні, так і педагоги. Ми розробили власну шкільну символіку. Наш прапор символізує поєднання здоров’я і унікальних природних умов, що створені на території школи. Школа має свій герб і гімн. Шкільна символіка використовується під час проведення всіх шкільних свят. Звичайно, така велика увага в школі саме до виховного процесу має свої результати. 1 червня 2004 року вихованці гуртків, що працюють на базі школи, взяли участь у Всеукраїнській виставці дитячих творчих робіт. А одна із робіт учениці школи Карагодіної Марії стала переможцем Всеукраїнської виставки дитячих творчих робіт, що проходила в Києві. Вона була нагороджена путівкою в “Артек”. Праця – це джерело здоров’я. Поєднання фізичної та розумової праці впливає на гармонійний розвиток особистості. Діти із задоволенням працюють фізично по впорядкуванню території школи, що становить майже 7,5 га.

265 дітей нашої школи, 265 особистостей… Які вони? Дуже різні… Але, апелюючи до народної педагогіки, можна сказати, що у нашого народу існує мудра віра в природні задатки і обдарування кожної дитини.
За народними поглядами, кожен учень може і повинен бути у чомусь першим: один – у навчанні, інший – у трудовій діяльності, третій у мистецтві, четвертий – у спорті.
І цей підхід лежить в основі виховної діяльності всього педагогічного колективу. А для цього у нас створені всі умови. Крім цього у школі працює музична школа та Будинок дитячої та юнацької творчості. Це вже стало традицією. Співпраця з позашкільними закладами дає змогу реалізувати себе кожній дитині, знайти кожному заняття у вільний час.
Кожного року 1 червня в День захисту дітей традиційно проходить і День відкритих дверей з цікавою і змістовною програмою: іграми, конкурсами. А завершується це прекрасне свято концертом, який дає змогу розкритися всім талантам нашої школи.

Головним результатом розвитку самоврядування є корінні зміни у ставленні школярів до справ свого колективу. Учні дедалі більше відчувають себе господарями школи і намагаються зробити свій внесок до спільної справи шкільного життя. У нашій школі під час проведення колективних творчих справ відбувається пробудження інтересу до особистості школяра. Колективна творча діяльність, яка збагачує колектив і особистість соціально цінним досвідом. Дає кожному змогу виявити і вдосконалити задатки і здібності, потреби, ставлення і стосунки, рости морально і духовно.
Прикладом таких колективних творчих справ в нашій школі є:
• Виставка квітів;
• Ярмарок “Купуй українське! Підтримай шкільного виробника”;
• День Учителя;
• Осінній бал;
• Свято святого Миколая;
• Новорічні свята;
• Зустріч із воїнами-афганцями;
• Свято закоханих;
• Спортивні змагання “Козацький гарт”;
• Свято 8 березня;
• Свято гумору;
• Шкільний зорепад (до Дня захисту дітей)
• Проект “Танці з зірками”.

Всі ці свята є традиційними, вони готуються учнями досить досконало та відповідально. Ці свята допомагають розкрити творчий потенціал кожної дитини. У нас у школі є свої поети і артисти. Це і солісти, і вокальний ансамбль молодших та старших класів, танцювальний колектив молодших, середніх та старших класів. Такий підхід у роботі дає розкритися кожному учневі як особистості.
У нашій шкільній родині втілюється найголовніше покликання школи: “Дітям в ній добре, тепло, затишно, в клас вони йдуть з радістю, знаючи, що їх там чекають, їх люблять, їм допоможуть”. Педагогічний колектив переконаний, що раз добром зігріте серце вік не прохолоне. Адже учитель живе лише тоді, коли може передати свою душу, серце тим, кого називають учнями.
Реалії сьогодення, соціальні запити суспільства, потребують від школи виховання ініціативних, чесних високоморальних, ділових і відповідальних громадян, яким доведеться будувати сильну економічно і незалежну державу.

У межах цілісного педагогічного процесу ці якості формуються через безпосередню участь школярів у роботі учнівського самоврядування. Від того, як воно організоване, залежить ступінь ефективності всієї виховної системи школи. Саме гармонійне поєднання навчального, виховного та оздоровчого процесів сприяють вихованню здорового учнівського колективу. Свою роль у цьому відіграють всі працюючі: від директора до техперсоналу. Усіх нас об’єднує спільна ідея:
“Дитина не посудина, яку треба наповнити, а смолоскип,який треба запалити”.

Учнівське самоврядування в нашій школі – це педагогічно доцільний спосіб організації учнівського колективу. Він забезпечує комплексний виховний вплив на учнів через їхнє залучення до усвідомленої й системної участі в житті школи.

Сторінку згенеровано за 0.593 секунд
Немає наповнення для цього блоку
Немає наповнення для цього блоку